Tisztelt Lakosság!
A járványügyi helyzet javulására tekintettel 2020. június 22. napjától az Iszkaszentgyörgyi Közös Önkormányzati Hivatalban történő ügyfélfogadás és ügyintézés rendje visszaáll a megszokott időtartamra.
Ügyfélfogadás ideje:
Hétfő: 13.00-15.30
Kedd: 8-12.00
Szerda: 8.00-12.00 és 13.00-15.30
Csütörtök: nincs
Péntek: 8.00-12.00
Kérjük, hogy az ügyfélfogadási időt szíveskedjenek betartani!
Ügyfélfogadási időn kívül a hivatal zárva tart, ügyintézésre csak az ügyintézővel előre egyeztetett időpontban van lehetőség.
Kérjük az ügyfeleket, hogy tartsák be az 1,5 méteres védőtávolságot és lehetőség szerint viseljenek orrot és szájat eltakaró maszkot vagy kendőt!
Azon ügyekben, ahol jogszabály nem írja elő kötelező jelleggel a személyes kapcsolattartást, és az adott ügy intézéséhez nem feltétlenül szükséges az ügyfél hivatalban való megjelenése, továbbra is elsősorban olyan kapcsolattartási rendet kell az ügyfelekkel együttműködésben kialakítani és alkalmazni, ami mellőzi a közvetlen találkozást.
Az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatban az alábbi linken tájékozódhatnak:
https://iszkaszentgyorgy.hu/ugyintezes/elektronikus-ugyintezes/
Telefonszámaink: 22/441-010, 596-126
E-mail címeink:
Polgármester: iszka.mester@axiannet.hu
Jegyző: iszka.jegyzo@axiannet.hu
Igazgatás, lakcím-, anyakönyvi ügyek: iszka.igazgatas@axiannet.hu
Szociális- és gyámügyek, foglalkoztatás: iszka.onk@axiannet.hu
Adóügyek: iszka.ado@axiannet.hu
Pénzügyek, gazdálkodás: iszka.gazdalkodas@axiannet.hu
Iszkaszentgyörgy, 2020. június 17.
Kovács Edit
jegyző
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.